VEZİRKÖPRÜ ŞAHİNKAYA KANYONU

GÜNÜBİRLİK
Resimleri Gör Resimleri Gör

Sabah saat 07:00 ' da Samsun'dan(Cumhuriyet Meydanı mevki ATATÜRK Anıtının önü) hareket ediyoruz

1.5 km uzunluğunda,  Kızılırmak üzerinde kurulu ve Türkiye'nin ikinci büyük su kanyonu Altınkaya Barajı'nın en dar yerinde olan Şahinkaya Kanyonu'na doğru yola çıkıyoruz. Dileyen misafirlerimiz kanyonda tekne turu yapabilirler. Ekmek arası sucuk mangalımızı alıyor ve meşhur Vezirköprü semaverlerinden demlenmiş çayımızı yudumlayarak bu eşsiz manzara eşliğinde geziyoruz.  Buradaki gezimiz ardından sonra yılda yaklaşık 75.000 kişi tarafından ziyaret edilen Vezirsuyu Tabiat Parkı’na gidiyoruz. Burada muhteşem doğa fotoğrafları çekebilirsiniz. Bir sonraki durağımız bünyesinde barındırdığı zengin mimari mirası ve doğal güzellikleriyle, geleceğin turizm kenti olmaya aday, "Tarihi Kentler Birliği" üyesi Vezirköprü merkeze geçiyoruz. Taşhan, Bedesten, Tacettin Paşa (Kurşunlu) Camisi, Kale Camisi, Namazgâh Camisi, Orta Camisi, Taş Medrese'nin panoramik görülmesinden sonra vereceğimiz serbest zaman’da ağaçların içindeki park’ta çayınızı içerek dinlenebilirsiniz. Kısa molamızın ardından  Samsun'a dönmek için yola çıkıyoruz .